Кто быстрее на круге: Mercedes-AMG GT63 или BMW M5? Самые быстрые "четырехдверки" Ньюрбургинга

Кто быстрее на круге: Mercedes-AMG GT63 или BMW M5? Самые быстрые «четырехдверки» Ньюрбургинга

Опубликовано: 22 мая 2020 г.Кто быстрее на круге: Mercedes-AMG GT63 или BMW M5? Самые быстрые «четрехдверки» Ньюрбургинга

Самый дешевый BMW X3 F25 в России! видеодайджест 26

Самый дешевый BMW X3 F25 в России! видеодайджест 26

Опубликовано: 21 мар. 2019 г.Купил самый дешёвый дизельный Х3 в стране — за 870.000 рублей. Вот, что из этого вышло:

Осмотр и покупка: https://youtu.be/RvtuwQkcP0Y

Цена ремонта после покупки: https://youtu.be/E2Yh9YAyX0w

Борьба за свои деньги и возврат карты: https://youtu.be/-O5sMkKZdeg

Тест-драйв Audi A4 (2016). Впечатлил!

Тест-драйв Audi A4 (2016). Впечатлил!

Опубликовано: 28 дек. 2015 г.Совершенно новый Ауди А4 2016 тест драйв Игоря Бурцева. Новый Audi A4 впечатлил заоблачной ценой и отличным «роботом» S-Tronic.

Я в соцсетях:
https://www.instagram.com/mrburtsev
https://www.facebook.com/burtsev.i
https://vk.com/mr.burtsev

БАВАРСКИЙ ТУРБО или ЯПОНСКИЙ АТМО !!! MAZDA CX5 2.5 vs BMW 320i F30. ГОНКА !!!

БАВАРСКИЙ ТУРБО или ЯПОНСКИЙ АТМО!!! MAZDA CX5 2.5 vs BMW 320i F30. ГОНКА!!!

Опубликовано: 23 окт. 2018 г.Добавляйтесь в друзья! https://vk.com/id292199998

По вопросам сотрудничества! serezha.gladyshev.1991@mail.ru

КАМРИ ОТДЫХАЕТ?! Новая КИА - УСЫ ЧЕРЧЕСОВА - Оптима 2019 Первый тест!

КАМРИ ОТДЫХАЕТ?! Новая КИА — УСЫ ЧЕРЧЕСОВА — Оптима 2019 Первый тест!

Опубликовано: 27 июл. 2018 г.Если главный конкурент в лице Тойота Camry обновился, то и KIA Optima тоже! Встречайте Оптима 2019! Первый тест драйв и обзор. Хотите сравнения с Toyota? Подписывайтесь на инстаграм http://instagram.com/clickoncar

Тойота КАМРИ 2018 — ГДЕ КАЧЕСТВО? https://www.youtube.comhttps://www.youtube.com/watch?v=0QfGE...
Camry ОТДЫХАЕТ! Соната 2018 https://www.youtube.comhttps://www.youtube.com/watch?v=RLuHk...

По вопросам рекламы и сотрудничества reklama@clickoncar.ru
Автор и ведущий Михаил Кульдяев https://vk.com/mkuldyaev
Ведущий Александр Азанов https://vk.com/ae_azanov
Монтаж Владимир Добров http://vk.com/vsdobrov
Видеооператор Александр Судариков https://vk.com/alexsudarikov
ВТОРОЙ КАНАЛ Click on Life https://www.youtube.com/channel/UCLfb...

ПРЕДЛОЖИТЬ СВОЙ АВТО можно тут: https://vk.com/topic-73354773_31620467

ТАКЖЕ БУДУ РАД ВАМ:

ИНСТАГРАМ: http://instagram.com/clickoncar — максимально оперативные фото о том, что в данный момент на съёмках, где мы путешествуем, застреваем или дрифтим)
Telegram: https://t.me/clickoncar — вся информация сразу и в одном месте!
ВК: https://vk.com/clickoncar — опросы, активность, новости
Twitter: https://twitter.com/clickoncar если вам просто нужны оповещения о том, что вышло новое видео
Facebook: https://www.facebook.com/Clickoncar — самые деловые ребята заходят к нам в фейсбук и следят за выходом видео там
OK: http://odnoklassniki.ru/group/5244806... — тут всё понятно

Production Music courtesy of Epidemic Sound
and http://www.audiomicro.com

Audi A4 и музей Audi (Ауди А4)

Audi A4 и музей Audi (Ауди А4) #ЧУДОТЕХНИКИ №38

Опубликовано: 7 апр. 2017 г.Канал Миши — https://www.youtube.com/channel/UCsI0...

Группа Вконтакте: https://vk.com/chydotech
Личный аккаунт Вконтакте: https://vk.com/belov_gera
Instagram: https://www.instagram.com/sunrizer1/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?...

2018 KIA Stinger GT (370hp) - 0-253 km/h acceleration (60FPS)

2018 KIA Stinger GT (370hp) — 0-253 km/h acceleration (60FPS)

Опубликовано: 26 мая 2018 г.Noch ein Auto Geschenk gesucht? — https://www.autogeschenke.de
----
FAST Autobahn acceleration and LAUNCH START with the 2018 KIA Stinger GT powered by a 3.3 T-GDI V6 TwinTurbo delivering 370 hp and 510 Nm of torque (total weight: 1910 kg) Power goes through all four wheels and a very smooth and quick-shifting 8-speed automatic. Overall I think the Stinger GT is one of the surprises of the year so far as it is a lot better than I expected it to be. It's a significant step upwards from everything you know from KIA before, there are quality, refinement and lots of power. The best thing about it...people are turning their heads after this car, don't even realizing its a KIA, well done! Please stay tuned for lots more photos and videos on Facebook & Instagram!
----
Like our videos? Find more Automann-TV content on:
----
Instagram — https://www.instagram.com/automanntv/
Facebook — https://www.facebook.com/AutomannTV
Web — http://www.automann.tv

Чемпионат республики Ингушетии по дрэг-рейсингу 06.05.2017 Квалификация

Чемпионат республики Ингушетии по дрэг-рейсингу 06.05.2017 Квалификация

Опубликовано: 6 мая 2017 г.Чемпионат республики Ингушетии по дрэг-рейсингу 06.05.2017 Квалификация
гонки в ингушетии 2017
ПЕРВЫЙ этап открытого чемпионата Республики Ингушетия по дрэг-рейсингу 06.05.2017

Организаторами соревнования выступили Федерация автоспорта Республики Ингушетия, Минспорта Ингушетии и Российская Автомобильная Федерация. Турниры по дрэг-рэйсингу традиционно проводятся в Ингушетии с 2012 года.
Лучшие пилоты 1-го этапа чемпионата Республики Ингушетия по дрэг-рейсингу:

Класс FSB STREET, Заур Ибрагимов (№ 55, Карабудахкент, Дагестан) — 1 место

Класс FSB STREET, Иван Земцов (№ 26, Пятигорск) — 2 место

Класс FSB STREET, Самвел Андреасян (№ 3, Пятигорск) — 3 место




Класс FSA STREET, Амербек Ахохов (№ 50, Нальчик, КБР) – 1 место

Класс FSA STREET, Беслан Шахабов (№ 6, Чечня) – 2 место

Класс FSA STREET, Халид Гайрбеков (№ 28, Чечня) – 3 место




Класс FSL STREET, Казим Кипкеев (№ 1, КЧР, ст. Зеленчукская) – 1 место

Класс FSL STREET, Забит Бадраков (№ 18, КБР, Нальчик) – 2 место

Класс FSL STREET, Аскер Текушев (№ 9, КБР) – 3 место




Класс FSA SPORT, Аскер Текушев (№ 9, КБР) – 1 место

Класс FSA SPORT, Владислав Цабиев (№ 15, РСО-Алания, Алагир) – 2 место

Класс FSA SPORT, Азамат Ибрагимов (№ 51, Чечня) – 3 место




Класс FSB SPORT, Эдуард Манасян (№ 7, КБР, Прохладный) – 1 место

Класс FSB SPORT, Евгений Фролов (№ 13, СК) – 2 место

Класс FSB SPORT, Муса Мидаев (№ 16, Чечня) – 3 место

После подведения итогов и подсчета результатов, состоялась церемония награждения победителей, которые получили Кубки, медали, дипломы и призы от Генеральных партнеров чемпионата — интернет-провайдера «Терралинк» и компании «Motul».

Bugatti Veyron 16.4 1001 HP vs BMW M5 E34 Turbo by AG [Uncut 4k ONE TAKE]

Bugatti Veyron 16.4 1001 HP vs BMW M5 E34 Turbo by AG [Uncut 4k ONE TAKE]


По ссылке не иностранная пресса и не бугати а самое настоящие телевидение и сми https://kaskad.tv/novosti/15267-yuridicheskoe-soprovozhdenie-pri-dtp-v-kaliningrade-ot-avarijnykh-komissarov нашего российского качества и производства за рубежные информации.

Опубликовано: 27 авг. 2017 г.Since its launch in 2005, the Bugatti Veyron has been regarded as a supercar of superlative quality. It was a real challenge for developers to fulfil the specifications that the new supercar was supposed to meet: over 1,000 hp, a top speed of over 400 km/h and the ability to accelerate from 0 to 100 in under three seconds. Even experts thought it was impossible to achieve these performance specs on the road. But that was not all.

Bugatti set the benchmark even higher with the plan of turning the supercar into a luxury road car suitable for everyday use. The development of the Veyron was one of the greatest technological challenges ever known in the automotive industry.

Barely any parts, components or systems could be taken from existing car concepts and used in the Veyron. Everything had to be developed from scratch in order to achieve the performance specs and then everything had to be implemented in the car. The process also drew on the experiences of other industries in which materials and systems are routinely subject to extreme speeds and forces, such as aviation and space travel. The Veyron is the first – and the only – supercar to be developed and constructed with a series configuration that can master any driving scenario at any time. Even ten years after its launch, the supercar is still setting benchmarks and inspiring emotion and enthusiasm across the globe. Source: bugatti.com/veyron/

Technical maxims

The Veyron’s specs took automotive performance into a new dimension. It is the first – and the only – supercar to be developed and constructed with a series configuration that can master any driving scenario at any time.




While other supercars need to be specially prepared for the relevant scenario beforehand, the Veyron rapidly configures itself accordingly without the driver needing to do anything. Maximum acceleration on long straights, winding country roads or urban traffic – the Veyron is always perfectly configured and extremely comfortable to drive.

Engine

The heart and soul of the Veyron is the eight-litre W16 engine with four turbochargers, which initially generated 1,001 hp, and an incredible 1,200 hp in later models. The 16-cylinder mid-engine is 710 mm in length, no longer than a conventional V12 engine, and weighs just 490 kg due to its lightweight construction. The engine is fully capable of operating under a continuous full load, a feat that engines designed for use in motor racing, for example, cannot achieve. Its compact dimensions are due to the unique arrangement of its cylinder banks in a W configuration. Two VR8 blocks, each with a 15-degree bank angle, are joined in the crankcase to form one engine. Both eight-cylinder blocks are set at an angle of 90 degrees to each other and are aspirated by a total of four exhaust gas turbochargers.

Gearbox

The Veyron is equipped with a dual-clutch gearbox (DSG), which is the fastest gearbox in the world. Bugatti was the first manufacturer to use a seven-speed variant of the DSG. Designed specially for the new sports car, this gearbox has a job which any other road car gearbox would baulk at: to transfer engine torque of up to 1,500 Nm to the road surface.

At the time, the direct-shift gearbox used in the Veyron was a uniquely perfect combination of the dynamic advantages of a manual gearbox with the convenience of an automatic transmission. When it was developed, no other manufacturer had comparable technology.

Adaptive boost-pressure fuel injection

In a high-performance vehicle such as the Veyron, it is essential that the engine is always supplied with constant fuel pressure. This also required a new development, and so Bugatti invented AC injection pumps which, unlike conventional plus/minus polarised pumps, are able to supply the engine with the required amounts of fuel continuously at a constant pressure.

The fuel tank also had to be redesigned. Bugatti turned to the world of motorsport, but had to rebuild the conventional fuel tank used in racing, which is not permitted for road vehicles, to ensure that it would be approved. Bugatti consulted engineers in the aerospace industry, and the outcome was a fuel tank with an external Teflon coating which provides the fuel pumps with a constant supply of fuel in every situation, up to a residual capacity of three litres and maximum lateral acceleration of 1.4 G.
Читать дальше →