ЗАЖГЛИ на Audi A5 2017 - AUDI НЕ ЖРУТ МАСЛО? AUDI A5 Sportback Quattro - все проблемы решены?

ЗАЖГЛИ на Audi A5 2017 — AUDI НЕ ЖРУТ МАСЛО? AUDI A5 Sportback Quattro — все проблемы решены?

Опубликовано: 1 сент. 2017 г.Новое поколение моделей AUDI — все проблемы с масложором решены? Мы взяли AUDI A5 и попробовали в этом разобраться.
Еще совсем недавно самыми популярными у стритрейсеров и тюнеров были Хонды: всякие Сивики, Интегры, Аккорды и прочие Type-R вместе с Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Lancer Evolution и прочими Маркообразными и JZ-тами. Каждый хондавод мечтал пересесть на Субару или Эвик, а обладатель Toyota MArk II, Chaser или Cresta мечтал свапнуться и бустапнуться. А что теперь? Куда они все делись?
Вероятно все, ну или большинство, пересели на автомобили группы VAG: Audi, Skoda, Volkswagen. Эти автомобили гораздо проще поддаются тюнингу и при меньших затратах и заморочках получается больше отдачи в мощности. Еще лет 10 назад мало кто мог подумать что так произойдет, что любители зажечь изменят своим японцам и повально пересядут на комфортных немцев.
А так ли надежны эти автомобили после тюнинга?

Мы взяли на тест новую AUDI A5 Sportback 2017 и покатавшись на ней решили сделать не только обзор этого автомобиля, а больше по-рассуждать о тенденциях тюнинга и вообще в целом сложившейся ситуации в России и наверное зарубежом.

Первая серия из цикла видео о современных тенденциях в тюнинге: VAG против Японцев
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наша группа в вк: https://vk.com/belrace

Наши оффроад покуташки: https://www.youtube.com/playlist?list...

г. Белгород

Команда BELRACE — это еженедельный OFF-ROAD, это ралли-спринты, дрифт, ралли и вообще все что связано с автомобильной тематикой.
Хотите с нами покататься? Пишите нам! Мы рады всем! Все анонсы и объявления о покатушках и поездках вы сможете найти в нашей группе ВК и в нашем инстаграме:

Подписывайтесь на наш инстаграм: BELRACE.OFFICIAL

Саундтреки из видео: https://vk.com/club151381299

Сергей Ляхов Инстаграм https://www.instagram.com/l_x_v/

Наша группа в ВК: https://vk.com/belrace

1st Instrumental produced by Joey Trife
http://www.joeytrife.com
Instrumental Name is «Last Night»

Audi A7, я тебя не понял... Тест-драйв Ауди А7 2019

Audi A7, я тебя не понял… Тест-драйв Ауди А7 2019

Опубликовано: 12 апр. 2019 г.Что не так с новой Audi A7 2019? Сколько она стоит и какой двигатель нужно брать? 55 TFSI или 50 TDI? Сравниваем Ауди А7 Спортбэк с ближайшими конкурентами: Mercedes CLS, BMW 6 Series Gran Coupe и Gran Turismo

Цены и ТТХ Audi A7 Sportback 2019 — https://audi-a7.infocar.ua/a7-sportba...
Наш тест-драйв Ауди А8 2018 — https://youtu.be/zFQGNxv1h60
Между А7 и А8? Audi A6 2018 — https://youtu.be/3UX6-giu6pU
RS6 Avant и RS7 Sportback на IAA 2019 — https://youtu.be/V3lxsQGYksA

#InfoCar #ЧтоПочем #ПашаКащук #audi #audia7 #ауди #аудиа7 #a7 #а7

Подписывайтесь на наш канал:
http://youtube.com/subscription_cente...
Читать всё об автомобилях на нашем сайте: http://InfoCar.ua
Ищите нас в соцсетях:
https://INSTAGRAM.com/InfoCar.ua
https://t.me/InfoCarUA
https://FACEBOOK.com/InfoCar.ua
https://twitter.com/infocarua
https://pinterest.com/InfoCarua

Сколько ? Стоит ли брать Mercedes w205!?

Сколько? Стоит ли брать Mercedes w205!?

Опубликовано: 2 июн. 2017 г.АВТОСПОТ! https://goo.gl/baj2ST

Выездная диагностика автомобиля
перед покупкой в Санкт-Петербурге, помощь в выборе подержанного авто:
http://www.autopodborspb.ru
autopodborspb@mail.ru;
тел: 89118333303

____________________________________________________________
Мой live канал
http://www.youtube.com/channel/UCr3T7...

группа ВКонтакте: https://vk.com/avto_profi_spb
____________________________________________________________
Я ВК: https://vk.com/evros
Я Instagram: https://www.instagram.com/yaroslav_ef...

Тест-драйв Mercedes-Benz C-Class 2018

Тест-драйв Mercedes-Benz C-Class 2018

Опубликовано: 20 июн. 2018 г.Знакомимся с обновленным Mercedes Benz C-class. Нас ждет не только базовый мотор обьемом 1.5 литра или практичный универсал. Кабриолет и купе AMG тоже будут.

Mercedes C-Klass 2014 - ТЕСТ ДРАЙВ /полная версия/ с Александром Михельсоном

Mercedes C-Klass 2014 — ТЕСТ ДРАЙВ /полная версия/ с Александром Михельсоном

Опубликовано: 10 окт. 2014 г.Новый Мерседес C-Klass новый во всем! Дизайн, салон, двигатели, цены, комплектации и конечно субъективные впечатления и ходовые качества! Полная версия тест-драйва.

Mercedes-Benz C-Class C250 (W205) // АвтоВести 155

Mercedes-Benz C-Class C250 (W205) // АвтоВести 155

Опубликовано: 20 мая 2014 г.Тест-драйв новейшего Mercedes-Benz C-класса. Что изменилось в автомобиле и почему уже сейчас на него очередь на несколько месяцев вперед? Обзор от Павла Блюденова.

Наш сайт: http://auto.vesti.ru

*** Комментарии с матом и оскорблениями удаляются ***

Mercedes C-Class W205 Production

Mercedes C-Class W205 Production

Опубликовано: 19 дек. 2016 г.Mercedes-Benz C-Class W205 Production.

Daimler is modernizing the Mercedes-Benz plant in Bremen, and on the basis of a forward-looking agreement it is also setting the course for the plant’s further development as a center of competence for global C-Class production. The agreement reached between plant management and the Works Council will keep the facility competitive and safeguard jobs for years to come. The “ Transformation Plan” contained in the agreement calls for an expansion of production through the use of highly flexible shift models and the hiring of 500 new employees. The Bremen plant will also build the successor of the current C-Class series, as well as two additional models. The number of trainee positions at the plant will be increased to 150 over seven years beginning in 2017. Daimler is investing more than €750 million in the modernization and expansion of the Bremen plant. In line with its digital transformation approach, the company will completely network all processes at the facility, implement digital planning systems, improve processes with the help of big data analyses, and introduce human-robot cooperation. Together with the plant’s highly flexible working-time models and type flexibility, these measures will generate additional momentum to make the manufacturing operations in Bremen highly profitable.
“The transformation plan for the Mercedes-Benz Bremen plant will allow increasing production at the facility, while also making it more flexible and efficient. We are also investing heavily in our employees, who play a major role in ensuring the top quality the plant delivers,” says Markus Schäfer, Member of the Mercedes-Benz Cars Divisional Board with responsibility for Production and Supply Chain Management.
The Mercedes-Benz plant in Bremen built approximately 340,000 vehicles in 2014. Eight models are currently manufactured at the facility, including the highest-volume model series at Mercedes-Benz, the C-Class. Bremen will receive two additional models over the next few years. “We are systematically preparing Bremen for the future,” says Andreas Kellermann, Head of the Mercedes-Benz Bremen plant. “Our plan will safeguard the Bremen location and its employees’ jobs for years to come. It will also strengthen Bremen’s role as the lead plant for C-Class production worldwide.”
Since 2014, the C-Class has been produced at four locations on four continents at the same level of Mercedes quality: Bremen; East London, South Africa; Beijing, China; and Tuscaloosa, Alabama (USA). Production was launched at all four plants within just six months. The Bremen plant is responsible for managing global production of the C-Class.
The Mercedes-Benz plant in Bremen currently has around 12,500 employees and is operating with high capacity utilization. Plans call for production volume to continue to rise in the years ahead. The new working-time arrangements will be needed to accommodate this increased volume. The Bremen plant will also create new jobs for 500 men and women. Moreover, to ensure a constant pool of new talent, between 2017 and 2023 the facility will increase the number of trainees it takes on each year to 150. The plant is investing more than €1 million in a modern training system that will also prepare trainees for new technologies such as the digitalization of manufacturing processes associated with the ‘ smart factory’ and the digital transformation.
“We successfully concluded difficult negotiations to produce a framework agreement,” says Michael Peters, Chairman of the Works Council at the Mercedes-Benz plant in Bremen. “The transformation plan that is now in place offers employees in Bremen solid prospects for many years to come. The important thing for us on the Works Council is that we were able to achieve our goal of ensuring the creation of many new permanent jobs. The direct participation of employees in the preparations for the negotiations was also important to us. In addition, we wanted to make sure that the planned substantial increase in production volume would put as little strain as possible on our people, and we succeeded in this regard. We also ensured that the company will invest in key areas such as egonomics, training, and areas related to the demographic change. Another success here is the increase in the number of trainees at the plant and the modernization of the training system.”