Тест-драйв Mazda 6. Пролезем в премиум без мыла

Тест-драйв Mazda 6. Пролезем в премиум без мыла

Опубликовано: 18 дек. 2017 г.После первых километров на MAZDA 6 я подумал: «Вот интересно, эти машины всегда были большими, надежными, качественными, а теперь они, как по моему скромному мнению, стали еще и немного премиальными». О чем я? О том, что Японские инженеры долго мучались вопросом как хороший автомобиль сделать еще лучше, а потом просто посмотрели на конкурентов, из премиум сегмента, и сделали точно также. То есть сделали в этом достаточно симпатичном автомобиле салон соответствующего уровня. У кого есть сомнения, зайдите в любой салон Мазда и убедитесь лично.
Это тот вариант, когда смотришь на автомобиль, потом на его цену, и понимаешь, что-то не сходится. Это должно стоить дороже. Но ошибок нет MAZDA 6 действительно стоит дешевле чем выглядит и ощущается. Но ведь для нас с вами это хорошо. Нам то с вами приятна сама возможность купить хороший автомобиль за вполне умеренную цену. Умеренную если сравнивать с конкурентами. При этом мы не смотрим на бренды, мы смотрим на соотношение цена – качество.
Смотрите в этом видео наше честное мнение о Мазда 6.

Еще больше информации об автомобилях читайте на AUTOPORTAL.UA
По вопросам рекламы обращайтесь: dima@autoportal.com

Тест драйв Mazda 6 2.5 192 л.с. Supreme Plus + ЗАМЕР РАЗГОНА 0-100

Тест драйв Mazda 6 2.5 192 л.с. Supreme Plus + ЗАМЕР РАЗГОНА 0-100

Опубликовано: 13 янв. 2016 г.Тест драйв Mazda 6 2.5 192 л.с. Supreme Plus + 4 Пакет
Test drive Mazda 6 2.5 192 hp Supreme Plus
Mazda 6 2015 / 2016 Рестайлинг
Полный обзор Мазда 6, цены и комплектации.

=========Я в СоцСетях============
Вконтакте — https://vk.com/odprice
Facebook — https://www.facebook.com/profile.php?...
Instagram — https://www.instagram.com/serjo_r_off...

Hyundai Sonata 2020 года - это шокирующе богатый фишками среднеразмерный седан

Hyundai Sonata 2020 года — это шокирующе богатый фишками среднеразмерный седан

Опубликовано: 4 мар. 2020 г.Объявления по продаже Hyundai Sonata на Авто.ру https://clck.ru/MM6BM

Подписывайтесь на нашу группу вКонтакте https://vk.com/exosphera

Оригинальное видео: https://youtu.be/RLf1CQg0Zpw
Колонка Дага: https://www.autotrader.com/car-video/...
Twitter Дага: http://www.twitter.com/dougdemuro
Facebook Дага: http://www.facebook.com/ddemuro
Instagram Дага: http://www.instagram.com/dougdemuro

Перевод и озвучка от студии Exosphera

Audi A6 2019 | подробный обзор от carwow

Audi A6 2019 | подробный обзор от carwow

Опубликовано: 7 мая 2019 г.Это Ауди А6! Вы в поисках роскошного седана, но у вас нет денег на A8? Тогда Вы нашли что искали! A6 достаточно удобен и поставляется со всеми технологиями, но с ценой, почти вдвое меньшей, чем у A8! Вопрос в том, является ли он лидером класса, когда существуют такие сильные конкуренты, как Mercedes E-Class или BMW 5 Series? Присоединяйтесь к Мэту, чтобы узнать это в его обзоре!

Оригинальное видео: https://www.youtube.comhttps://www.youtube.com/watch?v=4K4Is...
Канал carwow: https://www.youtube.com/channel/UCUhF...
Буду рад Вашему донату)
http://www.donationalerts.ru/r/pavelo...
pavelobzors@mail.ru по вопросам рекламы, а также обзорам ваших автомобилей.
https://vk.com/clubpavelobzors
https://www.instagram.com/pavelobzors

INFINITI QX80 - Большой тест-драйв

INFINITI QX80 — Большой тест-драйв

Опубликовано: 26 февр. 2016 г.Ведущие БТД протестировали обновленный QX. Что изменилось в одном из самых больших внедорожников на рынке кроме цифр в обозначении модели?


Наш магазин — http://store.btdrive.ru

Наш второй канал — http://2.btdrive.ru

Подкаст «Большой тест-драйв» — https://itun.es/ru/UdTgS.c

Сайт: http://btdrive.ru/ | Twitter: http://twitter.com/bigtestdrive | G+: http://google.com/+stillavinpro | Instagram: http://instagram.com/bigtestdrive | Facebook: http://facebook.com/stillavinpro | Vkontakte: http://vk.com/stillavinpro | LJ: http://btdrive.lj.ru

JOIN QUIZGROUP PARTNER PROGRAM: http://join.quizgroup.com/

Тест-драйв Mazda 6 (2016). Секс и Колхоз!

Тест-драйв Mazda 6 (2016). Секс и Колхоз!

Опубликовано: 13 нояб. 2016 г.Что будет, если за руль Мазда 6 в максималке посадить двух колхозников.
Обзор Mazda6 в топе вместе с Женей и Русланом с Канала «Простое Мнение» https://www.youtube.com/user/rurb77
Плюс неожиданное признание в любви Мазде 6

Я в соцсетях:
https://www.instagram.com/mrburtsev
https://www.facebook.com/burtsev.i
https://vk.com/mr.burtsev

2019 Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door - Fastest Four-Door Sedan!

2019 Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door — Fastest Four-Door Sedan!

Опубликовано: 15 мар. 2018 г.2019 Mercedes-AMG GT 4-Door: The More-Door AMG — Review
AMG's very own four-door is its most powerful model yet.

The first ever AMG-fettled Mercedes-Benz was a four-door car, and in the Affalterbach tuning outfit’s early days, four-door Benzes were the exclusive recipients of its ministrations. More recently, of course, AMG has visited its special brand of magic on Mercedes models of all sizes and body configurations, from the A-class subcompact to the G-wagen SUV. But to date, the purpose-built AMG models have been two-door sports cars and roadsters. We’ve known for some time—certainly since the debut of AMG’s four-door concept car at last year’s Geneva auto show—that an AMG-exclusive four-door was in the works.

Now, it has finally been revealed. Its official name, the Mercedes-AMG GT 4-Door coupe, may be something of an anticlimax, but there’s plenty to get excited about here. First, though, a bit of clarification: Despite a model designation that suggests this new entry is an AMG GT coupe writ larger, the model is actually based on the E-class sedan’s MRA longitudinal-engine, rear-wheel-drive architecture. One look at it, though, and it’s clear that this is not merely a more sportified E63. The AMG GT 4-Door has its own body, with a low-slung silhouette and a steeply raked windshield. Out front, a vertical-bar grille further establishes a visual connection to AMG’s sports car. At the rear, the active trunklid spoiler adjusts its angle based on vehicle speed; on V-8 models a more extreme aerodynamics package is optional, which brings a larger front splitter, a modified rear diffuser, and a fixed rear wing that is manually adjustable.

Most Powerful AMG Yet
The car debuts in a trio of familiar model designations, and the three-engine lineup includes inline-six and V-8 offerings, all fed with forced induction. The GT53 is the opening gambit and uses the carmaker’s recently introduced turbocharged inline-six. It’s supplemented by an electrically driven supercharger and a 48-volt electric motor (a setup first seen in the new CLS53). As in the CLS53, the 3.0-liter powertrain produces a maximum of 429 horsepower and 384 lb-ft of torque, with the electric motor contributing up to 21 ponies and 184 lb-ft. In combination with a nine-speed torque-converter automatic and 4Matic+ all-wheel drive, the combo is good for a 4.4-second sprint to 60 mph and a 174-mph top speed, according to AMG.

Like other AMGs wearing the “63” designation, the GT63 is powered by a twin-turbo 4.0-liter V-8. It’s paired with a slightly different nine-speed automatic—this one replaces the torque converter with a multiplate clutch pack—that incorporates AMG’s Race Start function. In the 4-Door model, output is 577 horsepower and 553 lb-ft. (That matches this engine’s numbers in the wildest version of the coupe, the track-monster AMG GT R.) AMG claims the GT63 can charge to 60 mph in 3.3 seconds on its way to a top speed of 193 mph.
Naturally, there’s also a “63 S” version. That variant turns up the wick to 630 horsepower and 627 lb-ft—meaning that the most potent AMG GT 4-Door exceeds the output of the two-door sports car, not to mention that of the 603-hp E63 S, which currently holds the title of fastest four-door sedan at our Lightning Lap test. In this car, the S’s extra oomph shaves 0.2 second off the factory zero-to-60-mph time and adds 2 mph to the terminal velocity, for new figures of 3.1 seconds and 195 mph. In both GT63 cars, the 4Matic+ all-wheel-drive system features an electronically controlled limited-slip rear differential; a selectable Drift Mode, in which torque is directed solely to the rear wheels, is standard on the GT63 S and optional on the normal GT63.
Brakes of Bronze

All that go requires plenty of whoa, and AMG seems to have spent a considerable amount of energy on the GT 4-Door’s brakes. Or at least on the color of their calipers, which come in four different hues. The GT53’s internally vented and perforated rotors are squeezed by relatively humble silver-painted calipers. In the GT63, flashier red units—six-piston front and single-piston rear—grip larger rotors. The GT63 S has the same hardware, but the calipers are an even more visually arresting yellow. The V-8 cars can be further upgraded with carbon-ceramic rotors, whose bronze-painted calipers mark them as the ultimate setup.
The 63-series cars ride on air springs (AMG Ride Control+), while the 53 version uses steel coils and adaptive dampers. Four-wheel steering is another exclusive feature of the V-8 model’s chassis. Below 62 mph, the rear wheels turn opposite of the fronts; at higher speeds, they turn in phase.
Read More https://www.caranddriver.com/news/201...

Music Source: NCM Epic Music Ender Guney

«interior 2018 Test Drive Acceleration Race Track»

«SUBSCRIBE NOW»

Audi RS6 Avant C7 vs Alpina B7 BiTurbo vs Nissan GT-R

Audi RS6 Avant C7 vs Alpina B7 BiTurbo vs Nissan GT-R

Опубликовано: 27 нояб. 2018 г.This video features an insane fast 2018 608HP Alpina BMW B7 4.4L V8 BiTurbo racing against other supercars, like the new Mercedes-AMG C63S Sedan, Audi RS6 Avant C7, RS3 Sportback and the Mercedes-AMG E63S Sedan!

Liked the video? Click the 'like' button, comment, and subscribe!

Follow me:
Subscribe: http://www.YouTube.com/GUMBAL
FACEBOOK: http://www.fb.com/GUMBALTV
INSTAGRAM: http://www.instagram.com/GUMBALTV
TWITTER: http://Twitter.com/GUMBALTV
http://www.gumbal.tv

#Audi #RS6 #Alpina #B7 #Race