Легендарный Toyota Land Cruser 100. Кому придет в голову сомневаться в надежности и практичности сотого Ленд Крузера. Однако, что может помешать Вам сделать столь заветную покупку, имея на руках необходимую сумму? Команда Sumy Racing Team решила подробно изучить Lexus LX 470, и понять, является ли Лексус полной копией Land Cruiser 100. Как всегда off-road тест и замеры с помощью RaceLogic — 0-100, 402m.
Трек-лист:
1. Forsaken — Trailer Music [Epic]
2. No One Should Fire (Goblin Mashup)
3. Украинская народная песня «Ой, там на горi»
4. Dusty Wings (Goblin Mashup)
5. VOVIII — Apache (Bvrnout Remix)
6. Dear Agony — Adore — No-Copyright Rock
7. Envoi — Changes — No-Copyright Rock
AUDI A6 едет через БОЛОТО вместе с TOYOTA LC 200, Pajero Sport, Nissan Patrol, Jeep Cherokee
Опубликовано: 15 июн. 2017 г.Поехали в зловещее место на AUDI A6, Toyota Land Cruiser 200, NISSAN PATROL, JEEP Grand Cherokee, Mitsubishi Pajero SPORT, Pajero iO и Chevrolet Astro. В нашем городе есть зловещее место, откуда по ночам часто кричат о помощи. Вечно там кто-то застревает, обычно вечером воскресенья, когда никто не хочет или не может ехать их выручать. Что они там делают? Как так получается? Мы сегодня попытались разобраться.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
РЕКЛАМА НА КАНАЛЕ: agunterev@Gmail.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Команда BELRACE — это еженедельный OFF-ROAD, это ралли-спринты, дрифт, ралли и вообще все что связано с автомобильной тематикой.
Все анонсы и объявления о покатушках и поездках вы сможете найти в нашей группе ВК
2019 Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door — Fastest Four-Door Sedan!
Опубликовано: 15 мар. 2018 г.2019 Mercedes-AMG GT 4-Door: The More-Door AMG — Review
AMG's very own four-door is its most powerful model yet.
The first ever AMG-fettled Mercedes-Benz was a four-door car, and in the Affalterbach tuning outfit’s early days, four-door Benzes were the exclusive recipients of its ministrations. More recently, of course, AMG has visited its special brand of magic on Mercedes models of all sizes and body configurations, from the A-class subcompact to the G-wagen SUV. But to date, the purpose-built AMG models have been two-door sports cars and roadsters. We’ve known for some time—certainly since the debut of AMG’s four-door concept car at last year’s Geneva auto show—that an AMG-exclusive four-door was in the works.
Now, it has finally been revealed. Its official name, the Mercedes-AMG GT 4-Door coupe, may be something of an anticlimax, but there’s plenty to get excited about here. First, though, a bit of clarification: Despite a model designation that suggests this new entry is an AMG GT coupe writ larger, the model is actually based on the E-class sedan’s MRA longitudinal-engine, rear-wheel-drive architecture. One look at it, though, and it’s clear that this is not merely a more sportified E63. The AMG GT 4-Door has its own body, with a low-slung silhouette and a steeply raked windshield. Out front, a vertical-bar grille further establishes a visual connection to AMG’s sports car. At the rear, the active trunklid spoiler adjusts its angle based on vehicle speed; on V-8 models a more extreme aerodynamics package is optional, which brings a larger front splitter, a modified rear diffuser, and a fixed rear wing that is manually adjustable.
Most Powerful AMG Yet
The car debuts in a trio of familiar model designations, and the three-engine lineup includes inline-six and V-8 offerings, all fed with forced induction. The GT53 is the opening gambit and uses the carmaker’s recently introduced turbocharged inline-six. It’s supplemented by an electrically driven supercharger and a 48-volt electric motor (a setup first seen in the new CLS53). As in the CLS53, the 3.0-liter powertrain produces a maximum of 429 horsepower and 384 lb-ft of torque, with the electric motor contributing up to 21 ponies and 184 lb-ft. In combination with a nine-speed torque-converter automatic and 4Matic+ all-wheel drive, the combo is good for a 4.4-second sprint to 60 mph and a 174-mph top speed, according to AMG.
Like other AMGs wearing the “63” designation, the GT63 is powered by a twin-turbo 4.0-liter V-8. It’s paired with a slightly different nine-speed automatic—this one replaces the torque converter with a multiplate clutch pack—that incorporates AMG’s Race Start function. In the 4-Door model, output is 577 horsepower and 553 lb-ft. (That matches this engine’s numbers in the wildest version of the coupe, the track-monster AMG GT R.) AMG claims the GT63 can charge to 60 mph in 3.3 seconds on its way to a top speed of 193 mph.
Naturally, there’s also a “63 S” version. That variant turns up the wick to 630 horsepower and 627 lb-ft—meaning that the most potent AMG GT 4-Door exceeds the output of the two-door sports car, not to mention that of the 603-hp E63 S, which currently holds the title of fastest four-door sedan at our Lightning Lap test. In this car, the S’s extra oomph shaves 0.2 second off the factory zero-to-60-mph time and adds 2 mph to the terminal velocity, for new figures of 3.1 seconds and 195 mph. In both GT63 cars, the 4Matic+ all-wheel-drive system features an electronically controlled limited-slip rear differential; a selectable Drift Mode, in which torque is directed solely to the rear wheels, is standard on the GT63 S and optional on the normal GT63.
Brakes of Bronze
All that go requires plenty of whoa, and AMG seems to have spent a considerable amount of energy on the GT 4-Door’s brakes. Or at least on the color of their calipers, which come in four different hues. The GT53’s internally vented and perforated rotors are squeezed by relatively humble silver-painted calipers. In the GT63, flashier red units—six-piston front and single-piston rear—grip larger rotors. The GT63 S has the same hardware, but the calipers are an even more visually arresting yellow. The V-8 cars can be further upgraded with carbon-ceramic rotors, whose bronze-painted calipers mark them as the ultimate setup.
The 63-series cars ride on air springs (AMG Ride Control+), while the 53 version uses steel coils and adaptive dampers. Four-wheel steering is another exclusive feature of the V-8 model’s chassis. Below 62 mph, the rear wheels turn opposite of the fronts; at higher speeds, they turn in phase.
Read More https://www.caranddriver.com/news/201...
Music Source: NCM Epic Music Ender Guney
«interior 2018 Test Drive Acceleration Race Track»
Опубликовано: 29 авг. 2018 г.В новой рубрике «Анатомичка» мы будем вскрывать «трупы» моторов оставленных нашими клиентами и устанавливать причину смерти. В первой части вскрытие покажет 4G18 Mitsubishi Lancer 9
Лучше кроссоверов и не найдёшь: новенький BMW X7 и недавно
обновлённый Range Rover! Английский мастодонт на рынке уже почти 40 лет и мгновенно узнаваем в любой точке земного шара. Сможет ли новый 7-местный X7 потягаться с этим легендарным кроссовером? Смотрите сравнительный обзор Мэта, чтобы узнать!
Опубликовано: 23 июл. 2018 г.Toyota Camry в опасности — Мазда показала новую Mazda6 2018, которая способна утереть нос японским и корейским конкурентам (Кэмри, Соната, Аккорд) и даже потрепать нервы немцам — Volkswagen Passat и Skoda Superb. За сколько реально едет 0-100 Мазда 6 с мотором 2.5? Приедет ли к нам 2.5 турбо? Смотрите в нашем тест-драйве новой Mazda 6 2018
Porsche Cayenne 958. Понты или геморрой? Полная версия
Опубликовано: 22 янв. 2018 г.Всем привет! Сегодня хочу рассказать вам об автомобиле, который знает каждый из вас. И хоть раз в жизни задумывался о его приобретении.
Ильдар Авто-подбор это официальный канал компании авто-подбор.рф.
Подбор подержанных автомобилей.
Выездная диагностика.
Проверка бу авто перед покупкой.
Проверка по 105 пунктам.
Оценка целесообразности покупки автомобиля.
Проверка технической и юридической чистоты.
Проверка состояния двигателя и АКПП, электрики и электроники, кузова и ходовой части.
Опубликовано: 24 дек. 2018 г.Геннадич уже ровно год ездит на AUDI A6 по бездорожью, снегу, грязи, ралли и прочим заездам на скорость. Комментаторы пишут тысячи вопросов и сегодня мы решили ответить на большинство из них. Какая резина стоит на Ауди? Почему криво висит номер? Как Геннадич будет продавать свою AUDI A6?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
РЕКЛАМА НА КАНАЛЕ: agunterev@Gmail.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------