ВОТ КАКАЯ МАРЖА НА НОВУЮ МАЗДА СХ-5! ЭКОНОМЬ ДЕНЬГИ. В ЗИМУ НА ПОЛНОМ ПРИВОДЕ!
Опубликовано: 28 сент. 2019 г.Каркасные шторки на магнитах вы можете заказать тут https://esco-club.ru не так дорого чтоб попробовать их в деле! В темное время их можно снять за 5 секунд и также быстро установить утром обратно! В октябре я снимаю тонировку и буду в солнечную погоду ездить с ними!
---------------------
Ровно год назад я покупал точно такую же Мазду СХ-5 и тогда на них ВООБЩЕ не было скидок! Еле купил по прайсу, а то все хотели еще и допов накинуть на 70-100 тысяч! А какая ситуация сейчас? А сейчас она кардинально другая!!! В этом ролике пример покупки и все возможные скидки на Мазду СХ-5!
---------------------
Все новости в Инстаграме канала = https://www.instagram.com/ma6kov750/ всех жду!
Audi A6 C6 Обзор. Первые впечатления спустя 1 месяц после покупки
Опубликовано: 16 окт. 2019 г.►Подписывайся на канал: https://www.youtube.com/channel/UC3a7...
Не переплачивайте за газ, бензин и дизель.
Устанавливайте приложение и покупайте талоны на топливо до 3 грн (8-12%) дешевле на ОККО, WOG, Shell, Motto, Glusco.
Ссылка: https://egx5a.app.goo.gl/HTQi
Обзор Audi A6 C6 3.0 TDi 2005 года выпуска спустя 1 месяц после покупки. Первые впечатления.
Mitsubishi Pajero Sport и Toyota Land Cruiser Prado
Опубликовано: 19 сент. 2016 г.Мы сравнили новый Mitsubishi Pajero Sport и Toyota Land Cruiser Prado. Машины близки по духу и во многом очень похожи. Но различия есть. И не только в цене.
Опубликовано: 7 мар. 2018 г.Что изменилось в Mazda 6 2018? Премьера на автоcалоне в Женеве.
Готовы к порции видосов с Женевского автошоу? Первый пошел — смотрим на НОВУЮ Mazda 6
Для связи — ni@veddro.com
Мы зовемся Veddro.com.
Мы путешествуем, иногда месим грязище в off-road экспедициях, снимаем тест-драйвы новинок, а также держим в курсе последних автомобильных новостей. И если ты еще не подписался на наш канал, обязательно сделай это!
Мы есть в соц. сетях и постоянно постим туда что-то интересное!
Audi A7: Auto Pilot Car of the Future | WIRED 2012 | WIRED
Опубликовано: 14 янв. 2013 г.Audi has progressed its driver assistance technology so far that you don't even need to be behind the wheel. What better way to terrify other road users than an unmanned car that can find and collect you with a single command from your smartphone?
Subscribe to WIRED ►► http://po.st/SubscribeWired
The autonomous A7, demonstrated at CES 2013, uses a range of cameras, sensors and network data to navigate unaccompanied from your garage to your current location without running anyone down. This prototype is the ultimate conclusion of the sophisticated and very real electronics that will be assisting Audi drivers this year. Wired.co.uk followed Audi to NAIAS (north American international motor show) to find out more.
ABOUT WIRED
WIRED brings you the future as it happens — the people, the trends, the big ideas that will change our lives. An award-winning printed monthly and online publication. WIRED is an agenda-setting magazine offering brain food on a wide range of topics, from science, technology and business to pop-culture and politics.
Настолько ли Крузак хорош? Оффроад тест драйв Toyota Land Cruiser 200 дизель (Ленд Крузер 200) 2017
Опубликовано: 26 апр. 2016 г.Зимний Offroad, дрифт на льду и самый подробный обзор Тойота Ленд Крузер 200 2016. Хватить смотреть на Крузак со стороны! В этом тесте я покажу вам, что такое Toyota Land Cruiser 200 2016 на деле! Думаете, он такой весь из себя прекрасный? А вот и нет, у него тоже есть целая куча проблем и косяков! #обзор#тестдрайв#тест#Крузак
Если хотите ПОУЧАСТВОВАТЬ в тест-драйве, в отзыве владельца или просто в каком-то сравнении автомобилей, то пишите в эту тему в группе ВК: https://vk.com/topic-73354773_31620467
Музыка:
Elysium 3 — Johannes Bornlöf
Brandon Liew — There Could Be a Way Hip Hop Rock
Ian Alex Mac — Madeleine
Jahzzar — Candy
MADS — Burning
Scott Holmes — Oceans Apart
Strosaurus — Darwinisme
Vienna Ditto — Ugly
Gotta Get Back 1 — Martin Landh
Опубликовано: 27 июн. 2016 г.Теана конца 2014 года с двигателем 3.5 больше не продаётся в России. Делаю лёгкий сравнительный анализ с Маздой 6, так как цена данных авто находилась на одном уровне. Более подробно про новую Мазду 6 смотрите на канале, снял очень много видеороликов.
AUDI A6 едет через БОЛОТО вместе с TOYOTA LC 200, Pajero Sport, Nissan Patrol, Jeep Cherokee
Опубликовано: 15 июн. 2017 г.Поехали в зловещее место на AUDI A6, Toyota Land Cruiser 200, NISSAN PATROL, JEEP Grand Cherokee, Mitsubishi Pajero SPORT, Pajero iO и Chevrolet Astro. В нашем городе есть зловещее место, откуда по ночам часто кричат о помощи. Вечно там кто-то застревает, обычно вечером воскресенья, когда никто не хочет или не может ехать их выручать. Что они там делают? Как так получается? Мы сегодня попытались разобраться.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
РЕКЛАМА НА КАНАЛЕ: agunterev@Gmail.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Команда BELRACE — это еженедельный OFF-ROAD, это ралли-спринты, дрифт, ралли и вообще все что связано с автомобильной тематикой.
Все анонсы и объявления о покатушках и поездках вы сможете найти в нашей группе ВК
2019 Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door — Fastest Four-Door Sedan!
Опубликовано: 15 мар. 2018 г.2019 Mercedes-AMG GT 4-Door: The More-Door AMG — Review
AMG's very own four-door is its most powerful model yet.
The first ever AMG-fettled Mercedes-Benz was a four-door car, and in the Affalterbach tuning outfit’s early days, four-door Benzes were the exclusive recipients of its ministrations. More recently, of course, AMG has visited its special brand of magic on Mercedes models of all sizes and body configurations, from the A-class subcompact to the G-wagen SUV. But to date, the purpose-built AMG models have been two-door sports cars and roadsters. We’ve known for some time—certainly since the debut of AMG’s four-door concept car at last year’s Geneva auto show—that an AMG-exclusive four-door was in the works.
Now, it has finally been revealed. Its official name, the Mercedes-AMG GT 4-Door coupe, may be something of an anticlimax, but there’s plenty to get excited about here. First, though, a bit of clarification: Despite a model designation that suggests this new entry is an AMG GT coupe writ larger, the model is actually based on the E-class sedan’s MRA longitudinal-engine, rear-wheel-drive architecture. One look at it, though, and it’s clear that this is not merely a more sportified E63. The AMG GT 4-Door has its own body, with a low-slung silhouette and a steeply raked windshield. Out front, a vertical-bar grille further establishes a visual connection to AMG’s sports car. At the rear, the active trunklid spoiler adjusts its angle based on vehicle speed; on V-8 models a more extreme aerodynamics package is optional, which brings a larger front splitter, a modified rear diffuser, and a fixed rear wing that is manually adjustable.
Most Powerful AMG Yet
The car debuts in a trio of familiar model designations, and the three-engine lineup includes inline-six and V-8 offerings, all fed with forced induction. The GT53 is the opening gambit and uses the carmaker’s recently introduced turbocharged inline-six. It’s supplemented by an electrically driven supercharger and a 48-volt electric motor (a setup first seen in the new CLS53). As in the CLS53, the 3.0-liter powertrain produces a maximum of 429 horsepower and 384 lb-ft of torque, with the electric motor contributing up to 21 ponies and 184 lb-ft. In combination with a nine-speed torque-converter automatic and 4Matic+ all-wheel drive, the combo is good for a 4.4-second sprint to 60 mph and a 174-mph top speed, according to AMG.
Like other AMGs wearing the “63” designation, the GT63 is powered by a twin-turbo 4.0-liter V-8. It’s paired with a slightly different nine-speed automatic—this one replaces the torque converter with a multiplate clutch pack—that incorporates AMG’s Race Start function. In the 4-Door model, output is 577 horsepower and 553 lb-ft. (That matches this engine’s numbers in the wildest version of the coupe, the track-monster AMG GT R.) AMG claims the GT63 can charge to 60 mph in 3.3 seconds on its way to a top speed of 193 mph.
Naturally, there’s also a “63 S” version. That variant turns up the wick to 630 horsepower and 627 lb-ft—meaning that the most potent AMG GT 4-Door exceeds the output of the two-door sports car, not to mention that of the 603-hp E63 S, which currently holds the title of fastest four-door sedan at our Lightning Lap test. In this car, the S’s extra oomph shaves 0.2 second off the factory zero-to-60-mph time and adds 2 mph to the terminal velocity, for new figures of 3.1 seconds and 195 mph. In both GT63 cars, the 4Matic+ all-wheel-drive system features an electronically controlled limited-slip rear differential; a selectable Drift Mode, in which torque is directed solely to the rear wheels, is standard on the GT63 S and optional on the normal GT63.
Brakes of Bronze
All that go requires plenty of whoa, and AMG seems to have spent a considerable amount of energy on the GT 4-Door’s brakes. Or at least on the color of their calipers, which come in four different hues. The GT53’s internally vented and perforated rotors are squeezed by relatively humble silver-painted calipers. In the GT63, flashier red units—six-piston front and single-piston rear—grip larger rotors. The GT63 S has the same hardware, but the calipers are an even more visually arresting yellow. The V-8 cars can be further upgraded with carbon-ceramic rotors, whose bronze-painted calipers mark them as the ultimate setup.
The 63-series cars ride on air springs (AMG Ride Control+), while the 53 version uses steel coils and adaptive dampers. Four-wheel steering is another exclusive feature of the V-8 model’s chassis. Below 62 mph, the rear wheels turn opposite of the fronts; at higher speeds, they turn in phase.
Read More https://www.caranddriver.com/news/201...
Music Source: NCM Epic Music Ender Guney
«interior 2018 Test Drive Acceleration Race Track»